top of page
LAATSTE POSTS

DE SEASIDERS VAN SOUTHEND


​​

ILLUSTRATIE UPDATE: Zo nu en dan illustreer ik een stadion op aanvraag. Mijn 'to-do' is erg lang geworden, maar deze aanvraag vond ik wel de moeite waard om op te pakken. Of ik Roots Hall, de thuishaven van Southend United FC, kon maken? Niet alleen omdat Roots Hall een mooi stadion is, of omdat het stadion bijna wordt afgebroken, maar omdat het niet goed gaat met de vader van de aanvrager.

Het moest dus een mooi aandenken gaan worden. Southend United speelt in de lagere divisies van Engeland en heeft nog nooit op het hoogste niveau gespeeld. De huisjes achter het stadion konden niet ontbreken op de illustratie. Het resultaat overhandigde ik, twee weken terug, persoonlijk aan de aanvrager. Mijn creatie werd gelukkig positief ontvangen.

GERELATEERDE BERICHTEN
Er zijn nog geen tags.
  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
bottom of page