top of page
LAATSTE POSTS

STADION DE WAGENINGSE BERG (FC Wageningen)

Vorige zomer was het plan om Stadion de Wageningse Berg te bezoeken met het evenement 'De Tweede Divisie'. Helaas ging dit feestje niet door vanwege ongeregeldheden in Haarlem. Het liefst wilde ik alleen op bezoek met een interessante wedstrijd, maar dat zie ik op korte termijn nog niet gebeuren. De laatste jaren is veel onderhoud gepleegd om het veld weer speelklaar te maken, maar de Gelderse derby FC Wageningen - Vitesse zullen we met alle zekerheid nooit meer meemaken. Mijn bezoek aan het vervallen stadion liet daarom een jaar op zich wachten. Voor het maken van een illustratie wilde ik toch een keer langs gaan om ook de juiste sfeer te proeven en zo stond ik op tweede Pinksterdag van dit jaar op het veld. Gelukkig hadden ze een hekje open laten staan en konden we zonder problemen even binnen kijken. Twee weken geleden bezocht ik Wageningen ook, toen stonden we met een paar pilsjes in het centrum van de stad onze vrijheid te vieren. Elk jaar op 5 mei loopt het centrum vol met liefhebbers van muziek.

De watertoren is heel kenmerkend voor het stadion en mocht niet ontbreken op de illustratie. Uiteraard is het ook mogelijk om van deze illustratie een canvas te bestellen. Voor meer info kunt u een berichtje sturen.

Gerelateerde posts

Alles weergeven
GERELATEERDE BERICHTEN
Er zijn nog geen tags.
  • Facebook - Black Circle
  • Twitter - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
bottom of page